Monday, July 25, 2011

Aktiviti Hari Ahad - 24 July 2011

Sbb Sabtu tido awal gile, hari Ahad tersedar pun quite awal. Bkn la saje2 sedar tp sbb Izz dh sedar (dia poo2), saya pun bgn gak la. Dh cukup rehat xde la letih sgt. Saleh pun bgn awal gak. Nmpk mak and bapak tgh siap2 nk gi jogging, Saleh ajak pegi jogging gak. So pegi la.


dh ngantok, tp xnk tido gak



bergambar aje la keje nye. jogging x sgt. hehe


dh habis jogging




yg btul2 jogging hari tu: saleh & my dad


wan tegur izz utk buat izz senyum, last2 mama & papa yg sengih lebih

wan, izz & atok



breakfast kat hailam kopitiam. mak kata smlm saleh & anis x dinner pun. jd nk bg mkn heavy for breakfast. izz mmg dh layu. x lama lps tu tido smpi kitorg habis mkn.

Tghari tu, Saleh nk ke KL. Mak and Aimi nk ke wedding. Sbb xnk duduk rumah, saya dgn izz ikut my mom ke wedding kat putrajaya. anak my mom's fren. x kenal.

izz dlm kete


tgh2 duduk dgn izz yg melekat mcm koala... nmpk nana. lama gak kitorg borak2. unfortunately, xde ambik gambar. dh baby koala melekat je, semua benda x ingat. ingat izz manja, rupe2 nye dia tido. haha. patut la diam aje sepanjang borak dgn nana.

letak izz dlm stroller & dia continue Zzzzzzz

mak x sempat masuk properly la. br dtg ke meja balik lps ambik teh tarik

kami ber3

saya mkn sorg2 sbb mak dgn aimi dh mkn masa saya borak2 dgn nana

mak teh & izz... tgh tunggu my mom ambik kete

izz xnk duduk dlm seat dia. manja nye!



ni gambar last for the day. before bersiap nk tido :)

2 comments:

  1. aku try komen pakai mozilla. sebab baru install mozilla. pakai i.e tak leh komen. kalau kat umah pakai laptop sendiri ok je komen. kat ofis ni pakai i.e tak leh. so testing2... :D

    ReplyDelete
  2. aku lama dh give up dgn IE aly. dgn mozilla pun almost nk fed up gak ni sbb slalu sgt crash. tp apa2 pun better la dr IE. favourite browser skarang ni chrome. best!

    ReplyDelete