Monday, January 9, 2012

Cover baru for my handphone

The last one, beli dr HK. Harga dlm RM15 termasuk shipping. Biasa la kan, kalau murah gile tu, jgn la nk expect cantik gile2. Dr segi rupa pun, w/pun corak/gambar nye cantik, ada la cacat cela sikit. Tp dr segi function, mmg puas hati la. Mmg protect phone.

Bila google2 last month, terjumpe this 1 cover that I really really really really adore. Cantik sgt2. Puas la carik kat M'sia mmg xde. Plg dekat pun Singapore, tp that particular design yg saya nk, even kat Singapore pun xde. Kalau nk mmg kena beli direct dr US. So that what I did, beli dr US, thru ebay.

Beli nya last month, baru a few days ago dpt. Ye la kan, jauh mari. Total damage = RM55 termasuk shipping. I love it!!

Brand speck ok! Mcm itu iphone :P

W/pun cover cantik, tp I sorta have a love hate relationship with this phone. Design semua perfect for me but the capabilities agak limited. Luar perfect tp dlm agak pathetic! x bole ke HTC buat phone yg luar dlm both magnificent??? Ni mcm kes org yg sgt la cantik/hensem tp sengal. x jive langsung! That's the case with HTC ChaCha.

No comments:

Post a Comment