Friday, July 27, 2012

My new... Clarisonic Mia2

Td lari kejap ke Sephora KLCC nk beli benda ni. Mula2 tau psl benda ni, ckp dgn Saleh I want it for my birthday. Pikir2 balik, bday lmbt lg. Gaji masuk smlm, smlm jugak selesai membyr segala hutang credit card, kete etc... and tgk2 ada balance. Betapa seronok nya hati ni. [Nak tau dgn lebih detail apa benda ni, click SINI].

Td smpi je Sephora, saya terus approach this salesgirl (lelaki actually, tp mmg cantik) sbb dia org yg pertama saya nmpk. Terus ckp nk Clarisonic Mia2. Malas nk carik sendiri plus mana ada masa. Dtg kejap semata-mata nk beli benda ni je. Dia terus bwk saya ke aisle Clarisonic and siap nk buat demo lg, tp kat tgn la. Since mmg dh kat sana and kedai pun lengang je... saya ckp boleh la. Mcm2 dia bgtau, tips and tricks. Bagus minah/mamat ni. Friendly but not over friendly. Yg lg saya jeles, bila dia ckp dia pun pakai. And kulit dia cantik ok. Haha.

Anyway, since plan nk swipe credit card je (bole tunda byr next month bila bil credit card kluar - bln ni punye dh kluar & dh setel byr pun)... saya decide ambik extra brush head utk Saleh. Mana bole share. Sama mcm toothbrush gak la. Mana bleh share.

Mentang2 beli brg mahal, cantik beg dia bg.

My Mia2 and additional brush head utk Saleh.

Sempat bukak tgk isi je baru. Manual semua x smpt baca lg. Dpt some serum sample as well.

Sblm guna kena charge 24 hours. Since mlm ni tido Kajang, bwk ke Kajang and charge di sana je la. Bole pakai mlm esok (mungkin tido Kajang gak kot mlm esok). No plan yet tido mana, tp yg pasti siang esok nk terjah Mom & Baby Expo @ Mid Valley Exhibition Hall. Since Izz dh besar bole la bwk dia skali. Lgpun Aimi and my mom kata nye nk ikut. Mmg best sgt2 la. Kalau terlalu ramai sgt org dlm tu, bole diorg bwk Izz jln2 somewhere else while me and Saleh carik brg. Mmg nk carik a few things. Harap ada and a bit cheaper than retail. Bole swipe credit card lg and byr next month. Hehe.

Back to Mia2, semoga kulit kitorg glowing by the time raya nnt. Hahaha.

Utk bday saya nnt, kena pikir benda lain pulak nk mintak. Hehe

No comments:

Post a Comment